(^___^)V

Daisypath Anniversary tickers

Menghitung hari

Lilypie Maternity tickers

Monday, September 15, 2008

14th September

14 September 1983, tarikh di mana seorang puteri telah dilahirkan. Puteri ini telah dinamakan Nora Syahada. Dilahirkan dengan berat 2.5kg, pada jam 12.27 tengahari di Hospital Tanjung Karang Selangor. Masa berlalu dengan cepatnya.....
Ni gambar masa 6 bulan. 7 bulan...macam anak cina. Ada orang ingat mak ngan ayah aku amik anak angkat cina...huhuhu


1 tahun..ni bergambar dengan nenek. Masa ni tengah makan jagung.

2 tahun, bergambar dengan mak sambil tersenyum menampakkan gigi yang baru tumbuh.


3 tahun, sudah dibiasakan dengan alam semulajadi dan haiwan

4 tahun...bergambar control ayu


5 tahun, muka tak berpuas hati dengan replika aiskrim Cornetto. Nak aiskrim sebenar...waa..

6 tahun. Dah masuk tadika dan paling suka kalau dapat berjalan-jalan


4 comments:

Anggerik Hutan said...

muka leh cam la, kalo tak ckp kak nora pun..hehe..setgh org muka mase besar n kecik beza..anyway hapi belated birthday to you sis..

Kengkaru Kong said...

muko dari kocik memang samo mcm skrg. ikut muko omak ko iyo..

Anonymous said...

comelnye kak nora...same je muke mase kecik ngan besar..heheh...=P

Akula Nora said...

awet muda hehehe....