(^___^)V

Daisypath Anniversary tickers

Menghitung hari

Lilypie Maternity tickers

Sunday, January 4, 2009

I'm In Love!!!!!!

Huhuhu...kasi gempak sket tajuk. Takde kena mengena ngan posting kali ni. Adalah sket. Pasal makhluk yang aku sangat sayang di dunia ini. Makhluk yang mencuri hatiku dari dulu lagi, manja, comel, hensem, mempunyai renungan yang menusuk kalbu, seksi dan berbulu...pergh...

Ya, Tuan-tuan dan Puan-puan, saya bercakap mengenai haiwan kesayangan saya iaitu kucing (jgn fikir bukan-bukan). Hari ni selepas hantar Zati di KLIA, aku singgah sekejap ke rumah Fahrul (dekat je ngan umah aku). Bestnya kat rumah di ni ada 3 ekor kucing overwheight dan sangat gebu...meeooowww....

Ni salah seekor dari kucing Frul, Chisya namanya. Berat betoi kucing ni. Dah la muka masam...takpe...takpe...kita buat dia tersenyum..ngehngeh...

Tada!!!! Macam nilah muka kucing yang tengah senyum!! Kan tomei... Kenapa? Tak percaya ke?


Ini mengingatkan aku dekat hero baru dalam keluarga kucing kami. Upin dan Ipin!!!!!(tepuk..tepuk)

Memperkenalkan Upin (kiri) dan Ipin (kanan). Anak kepada Cepah. Maka bilangan kucing di rumah aku adalah sebanyak 8 ekor!!!!

2 comments:

Kengkaru Kong said...

adei..you in Love?
I'm so excited....eh...kucing ko pula yang ko cinta Nora? haha ... best best... lepas ni Kong tak heran, ko bagi coklat kat si Comel ko tu.. haha

si Ipin tu macam sempena nama Dr. Arifin @ Ipin yang baru balik Jepang tu? Kalau dia tau, mesti dia suka...

Akula Nora said...

Lg bagus bercinta sama kucing dari orang...senang nak jaga...hahaha...

Ish..kamu ni. Ada ke Ipin tu yg kamu bygkan. Kecik ati Dr. Ipin tu nanti. Upin Ipin tu sempena watak kartun kat tv1. Best oo itu kartun. Boleh layan... Seswai utk seisi keluarga...hehehe