(^___^)V

Daisypath Anniversary tickers

Menghitung hari

Lilypie Maternity tickers

Saturday, February 4, 2012

Apa nak jadi?

Assalamualaikum w.b.t....

Setelah bertahun meninggalkan dunia alam blog ni, rasa rindu pula nak berkarya (sangat la kunun) kembali. Sebenarnya saya masih aktif berblog tapi hanya menjadi pembaca tegar untuk blogger-blogger lain. Minat terhadap penulisan masih menebal, jadi mungkin beberapa perubahan akan dilakukan di muka blog saya ini. 
---->erm..patutkah blog yang carca marba ni bertukar menjadi blog b2b?... or blog kucing? or blog pasal travel and backpacking?...atau ikut suka hati la ko nak wat apa cik puan Nora oii.. (ok monolog diri yang tak sudah-sudah).

Banyak perkara yang telah terjadi dan menjadi semenjak tidak mencoret di sini. Bnyak cerita yang hendak diceritakan tapi saya malas nak menulis sebab saya banyak me'lagho'kan diri. Insya'Allah, jika kudrat dan idea ada nanti akan saya update beberapa pengalaman dan kenangan yang mungkin memberikan informasi dan pengetahuan kepada pembaca yang lain. Semoga dipermudahkan segalanya pada 2012 ini...Amin...

No comments: