(^___^)V

Daisypath Anniversary tickers

Menghitung hari

Lilypie Maternity tickers

Friday, June 12, 2009

The engagement day - Rombongan meminang dah mai..


Butang bukan sebarang butang,
Butang dibeli dari Gujerat,
Datang bukan sebarang datang,
Datang sini membawa hajat

Berjalan pulang ke rumah bonda,
Diiring kicau si burung murai,
Cincin diterima sebagai tanda,
Janji bersama bakal termeterai


Huhu...jangan terkejut. Ni sebenarnya majlis pertunangan bff aku Cikgu 'Izzati Akmal dengan En. Aisamuddin Afiq a.k.a Apeq pada 7 Jun yang lalu.

Kronologi majlis; atas. Wakil dari pihak Apeq dan Zati sedang berbincang. Saat-saat tengah serius nih...bebudak tak boleh masuk campur. Duk dediam...
Bawah kanan; pinangan diterima.. Kedua-dua pihak telah mencapai persetujuan (persetujuan apa? Entah aku pun tak tau. Hanya keluarga kedua-dua pihak je yang tau..ahaks!) Doa dibaca sebagai tanda syukur kepada-NYA.
Bawah kiri; Apeq (tengah, berbaju putih) tengah nervous...hahaha!

Wakil dari pihak Apeq menyarungkan cincin sebagai tanda.

Zati anggun dengan tema berwarna pink.

Bersama geng x-treme dari zaman skolah. Atas; Yam, Zati n aku. Bawah; Frul, Apeq n Qin. Apeq tersenyum (gigi adalah trademark Apeq :P) tapi masih menampakkan rupa nervousnye...hehe

Masih sempat bergosip...hehe.. sebenarnya tengah dengar Zati membebel. Orang kalau bertunang malu-malu, makcik ni mantain sama jer.. musykil tul.

Majlis juga diserikan dengan persembahan dari anak-anak buah Zati.

Turn Mak Lang diorang lak try. Anis; anak buah Zati ternganga dengan penuh kekaguman

Hero kesayangan, Danish menunjukkan bakatnya meniup trompet secara terbalik... Bravo!

Zati kelihatan berseri-seri pada hari tersebut adalah kerana hasil andaman Pak Andam ni. Ada bakat nih... tengok gaya pun dah tau.hahaha...


6 comments:

Kengkaru Kong said...

ceh....ingatkan cik Nora yang nak tunang...suspen betul..hehe!

selamat bertunang buat tuannye...

Akula Nora said...

*bg pihak cikgu zati*- tq

nak bertunang apanya...tgh tunggu kong la ni :P hehe

Oasis said...

meriahnyer majlis tunang dia.

Gurlish said...

Weh...... aku baru bukak blog, mati2 aku ingat ko yg bertunang, kecik ati dol ko tak bg tahu ko dah bertunang. harharhar..... nway cantik gambar.....

Akula Nora said...

wadi: mmg meriah, tu baru tunang...nikah kang x tau la camner.

Yatt: no worries my pren...aku kalau nak tunang ke, nikah ke, kawen ke hatta merisik skalipun aku akan canangkan kat member2...hehe

Akula Nora said...

ooo..lagi satu... buat kengkawan... x mungkin tema aku kaler pink..
c'mon la... aku+pink = eeeewww!!!
kalu peach ok la lg.