(^___^)V

Daisypath Anniversary tickers

Menghitung hari

Lilypie Maternity tickers

Monday, December 15, 2008

Notis...

Salam kengkawan bloggers... untuk makluman aku akan berada di Bandung dari 15-18 Disember ini. Mohon maaf jika aku terlewat jawab mesej atau tagged anda. Sebarang pertanyaan dan keraguan sila tinggalkan di chatbox yang telah disediakan. Posting untuk cerita di Thailand dan Carey Island Voyage akan dipaparkan selepas aku balik dari Bandung. Chiao...

4 comments:

eksp said...

waa... baru balik dari thailand, dah ke bandung pulak?? amboi... berjalan sakan dia... hahhaa.. kirimkan mi bandung dengan sirap bandung 2 bungkus ek?? hehehe

Anonymous said...

ek??baru semlm nmpk kat fac dh terbang ke bandung plak...???magic2...huhu..=P

snm said...

kak nora!!
beli apa kt sana???

Akula Nora said...

Hilmi- aisey...kat bandung tu mana ada makanan berjenama bandung. tempe adala...wakaka... mi bandung dan sirap bandung tu hanya ada kat m'sia. kat sana diorang pun tak tahu apa benda tu.

Manny-akak punyer flight petang tu, so pagi tu sempat la mengpunch in kan diri di fakulti. Nama pun student GRF kan...

snm- beli kain2 la yang byknye...murah banget sey... rasa kamdar sale pun tak semurah tu.