(^___^)V

Daisypath Anniversary tickers

Menghitung hari

Lilypie Maternity tickers

Wednesday, March 18, 2009

Kotak sejuk

Dapat tag ni dari Zai. Sesaja meng'volunteer'kan diri nak membuat tag ni sebab rasa macam unik je..hehe

Rules:
1) ambil gambar peti ais --->ok dah..
2) bagitahu brand apa--->jap..tanya mak.
3) then terang kan apa sahaja yang melekat kat peti--->emm..koleksi benda yg boleh melekat
4)lepas tu macam biasa tag orang lain--->tak nak...:p





Inila kotak sejuk kat umah aku...2 pintu bahagian freezer kat bawah


Inila jenamanya. Boleh di dapati di kedai2 elektrik yang berhampiran

Koleksi magnet yg tak seberapa. Kebanyakannya adalah pemberian teman-teman ketika melancong dan free gift. Oh, kat atas tu ada sticker kedai gas. Ye la, mana tau time tengah syok memasak gas habis. So x dela kelam kabut nak cari no. tepon.

2 comments:

Kengkaru Kong said...

we call it "es-bok" in my kampong. hehe! but I call it Freezer.. hoho. Wah... tak lama lagi, penuh lah dengan magnet ni?

Akula Nora said...

huhu...dah kena cabut separuh. omak den dh bising, semak jak katanya. tp tgkla, kalu ada pegi travel memana mungkin beli as souvinier. wat tambah kleksi yg x seberapa tu.